+420 354 655 501–9 reservation.cz@cz.ensanahotels.com

Komplexní a příspěvková léčba

Nejčastější dotazy

Je možné, překročit platnost návrhu na lázeňskou péči?

Léčebný pobyt je nutné nastoupit v době platnosti návrhu, tedy i poslední den platnosti.

Je možné si dohodnout termín pobytu, lázeňský hotel a typ ubytování předem?

Ano je. Za rezervaci neúčtujeme žádný poplatek.

Ve kterém hotelu je při komplexní lázeňské péči možné ubytování bez doplatku?

V hotelu Vltava a Svoboda, v dependancích Labe,  Windsor a Vítkov 

Za co se účtuje doplatek při KLP?

Za nadstandardní ubytování a stravování formou bufetu při snídani a večeři vždy, u některých hotelů i při obědě.

Kdo vystavuje pracovní neschopnost při KLP?

Lázeňský lékař při vstupní lékařské prohlídce.

Je možné společné ubytování klientů z různých ZP?

Ano, pokud mají příslušné ZP s naší společností na předepsané indikace uzavřenou smlouvu.

Je možné poskytnou PLP s ubytováním mimo lázeňské hotely?

Není, podle platné legislativy ji nelze poskytovat bez ubytování v registrovaném zdravotnickém zařízení – hotelu.

Dochází se na léčebné procedury, případně jak daleko?

Na léčebné procedury se dochází pouze z dependancí Windsor, Labe a Vítkov (vzdálenost cca 150-200m), u všech ostatních hotelů jsou poskytovány v rámci komplexu.

Je možné společné ubytování s doprovodem (bez účasti ZP)?

Ano, u doprovodu se jedná o tzv. samoplátecký pobyt, cena dle objednaných služeb a platného ceníku pro samoplátce.

Je nutné nastoupit léčení v určitý den v týdnu, např. jen v pondělí?

Není, může být stanovený nebo domluvený termín pobytu s nástupem kterýkoliv den v týdnu.

Nenašli jste odpověď na vaší otázku ?

 

Napište nám

Léčebné Lázně Mariánské Lázně a.s. Masarykova 22

35301 Mariánské Lázně

email: reservation.cz@cz.ensanahotels.com

tel.:  354 655 501 – 9